Thursday, April 3, 2014

ေထရဝါဒ ေဟာဓမၼ (၃၁)


ပ႑ိတာဘိဝံသ၊ အ႐ွင္ (ေ႐ႊေတာင္ကုန္းဆရာေတာ္)။ ကိုယ္က်င့္ တရားေကာင္းျပီး လူႏွင့္တူသူ။ ဆန္ဖရန္စစၥကို၊ ၃ ဇူလိုင္ ၂ဝ၁ဝ။
ဓမၼ၏ အဓိပၸါယ္၊ တရားနာၾကားသူသုံးမ်ိဳး၊ ကိုယ္က်င့္တရားႏွင့္
အလွဴဒါန မသက္ဆိုင္ပုံ၊ ေဘးဆိုးေလးပါး၊ ေမတၱာပြားျခင္း၊
ေမတၱာႏွင့္ က႐ုဏာတို႔၏ အနီးဆုံးအေၾကာင္း၊ ရင့္က်က္ေသာ အသိဉာဏ္၊ ဉာဏ္ရည္၊ ႏွလုံးရည္ႏွင့္ သိကၡာအရည္အေသြး၊ မိဘႏွင့္သားသမီးတို႔၏ ဝတၱရားမ်ား၊ အတုယူဖြယ္ေကာင္းေသာ
ဂ်ဴ း တို႔၏ လုပ္ေဆာင္ခ်က္တို႔ကို ႐ွင္းလင္းေဟာၾကားထား၏။ တရားနာပါ။
ပ႑ိတာဘိဝံသ၊ အ႐ွင္ (ေ႐ႊေတာင္ကုန္းဆရာေတာ္)။ အမ်ိဳးဘာသာ သာသနာ မေပ်ာက္ပ်က္ရန္။ ဆန္ဖရန္စစၥကို၊ ၄ ဇူလိုင္ ၂ဝဝ၉။
ေ႐ွးအက်ဆုံးဘုရား႐ွိခိုး_ နေမာတႆ၊ သရဏဂုံသုံးပါး၊ ငါးပါး သီလ၊ အႏုမုတၱိကကထာ (အစဥ္အတိုင္း ျမွင့္တင္ေဟာေသာ တရား)ႏွင့္ လူပီသသူ၏ စိတ္ဓါတ္တို႔ကို ေပၚလြင္ေအာင္ ႐ွင္းလင္းေဟာ ၾကားထား သည္။  တရားနာပါ။
သဇၨန၊ ဦး။ ဗုဒၶဘာသာသည္ ႐ုပ္တုကို ကိုးကြယ္ေသာ ဘာသာေလာ (၁)။ ဆန္ဖရန္စစၥကို၊ ၃ ဧၿပီ ၂ဝ၁ဝ။
ဗုဒၶသည္ ငါဘုရားျဖစ္ျပီဟုု အဘယ္ေၾကာင့္ေၾကညာႏိုင္
ေၾကာင္း၊
ဗုဒၶ ဟု အမည္တြင္ပုံ၊ ေ႐ွးလူတို႔ ဗုဒၶကိုယ္စား ထား႐ွိကိုးကြယ္ျခင္း မ်ားႏွင့္ ထိုစဥ္က ဘုရား႐ုပ္တုကို
ျပဳလုပ္ကိုးကြယ္ျခင္း မ႐ွိခဲ့ရသည့္ အေၾကာင္းရင္း၊ ဗုဒၶ၏ သဗၺညဳတဉာဏ္ေတာ္စြမ္းအား စသည္တို႔ႏွင့္ အေမး
အေျဖ မ်ားပါ႐ွိသည္။  တရားနာပါ။

သဇၨန၊ ဦး။ ဗုဒၶဘာသာသည္ ႐ုပ္တုကို ကိုးကြယ္ေသာ ဘာသာေလာ (၂)။ ဆန္ဖရန္စစၥကို၊ ၄ ဧၿပီ ၂ဝ၁ဝ။
ဘုရားကိုးကြယ္ပုံ၊ ဗုဒၶႏွင့္ ဘာဝရီ ပုဏၰားၾကီး၏ တပည့္ တစ္ဆယ့္ေျခာက္ဦးတို႔၏ ေဆြးေႏြးစကား၊ ဓမၼဂုဏ္ေတာ္၊ ကိုးကြယ္အပ္သည့္ တရားဆယ္မ်ိဳး၊ အေမးအေျဖမ်ား စ သည္တို႔ကို ေဖၚျပထားသည္။  တရားနာပါ။
ဣႏၵာဝုဓာဘိဝံသ၊ ဦး (ထူးႀကီးဆရာေတာ္)။ ငရဲၾကီး႐ွစ္ထပ္ တရား
ေတာ္ (၁)။ ရန္ကုန္၊ ၂၁ ေအာက္တိုဘာ ၂ဝဝ၆။

ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ႏွင့္ ပ႒ာန္းတို႔၏ အဓိပၸါယ္၊ သုံးဆယ့္တစ္ဘုံ၊
အပါယ္ေလး ဘုံ၊ လူ႔ဘုံ၏ အားသာမႈ၊ ကိေလသာဝဋ္၊
ကမၼဝဋ္၊ ဝိပါကဝဋ္ စေသာဝဋ္သုံးပါး လည္ေနပုံ၊ ငရဲၾကီး
႐ွစ္ထပ္၏ အမည္မ်ားစသည္ တို႔ပါဝင္သည္။  တရားနာပါ။
ဣႏၵာဝုဓာဘိဝံသ၊ ဦး (ထူးႀကီးဆရာေတာ္)။ ငရဲၾကီး႐ွစ္ထပ္ တရား
ေတာ္ (၂)။ ရန္ကုန္၊ ၂၂ ေအာက္တိုဘာ ၂ဝဝ၆။
သခၤါရသုံးမ်ိဳး၊ အစပ္သုံးမ်ိဳး၊ ငရဲက်ျခင္းအေၾကာင္းရင္းမ်ား
ႏွင့္ ခံစားရသည့္ ဒုကၡအေထြေထြ၊ ဥတၱရ ငရဲငယ္ငါးခု၊
ငရဲၾကီးတစ္ထပ္စီသို ့က်ေရာက္ရေသာ ပုဂၢိဳလ္အမ်ိဳးအစား
ႏွင့္ ငရဲခံၾကရပုံ အမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔ကို ေဖၚျပထားသည္။ 
တရားနာပါ။
Posted by ဉာဏ္ဦး၊ ေအးဆက္

No comments:

Post a Comment