Saturday, March 26, 2011

ဓမၼသုတ [၂]



ခႏၶာငါးပါး ႐ုပ္နာမ္တရား
႐ူပကၡႏၶာ
ျပဳျပင္ေဆးသုတ္ ေပါင္းထုတ္မြမ္းမံ၊
ဤု႐ုပ္ထို႐ုပ္ ေရျမွဳပ္သဏၭာန္၊
မခိုင္ျမဲလိုႛ ဆင္းရဲပူပန္၊
အကာက် သာရကင္းမဲ့ျပန္။
ေဝဒနာကၡႏၶာ
သာယာႏွစ္သက္ ခံခက္ႏွစ္တန္၊
ေဝဒနာစက္ ေရပြက္သဏၭာန္၊
မခိုင္ျမဲလိုႛ ဆင္းရဲပူပန္၊
အကာက် သာရကင္းမဲ့ျပန္။
သညာကၡႏၶာ
အေကာင္းအဆိုးနဲႛ ေၾကာင္းက်ိဳးမွတ္ရန္၊
သညာနာမ္ဓာတ္ တံလွ်ပ္သဏၭာန္၊
မခိုင္ျမဲလိုႛ ဆင္းရဲပူပန္၊
အကာက် သာရကင္းမဲ့ျပန္။
သခၤါရကၡႏၶာ
ျပဳျပင္ေျပာင္းလြဲ ေဖါက္လြဲေဖါက္ျပန္၊
သခၤါရက္ေခၞ ငွက္ေပ်ာသဏၭာန္၊
မခိုင္ျမဲလိုႛ ဆင္းရဲပူပန္၊
အကာက် သာရကင္းမဲ့ျပန္။
ဝိညာဏကၡႏၶာ
ဝိညာဏ္ေဖါက္ျပား ေမွာက္မွားေစရန္၊
ဝိညာဏ္လက္နက္ မ်က္လွည့္သဏၭာန္၊
မခိုင္ျမဲလိုႛ ဆင္းရဲပူပန္၊
အကာက် သာရကင္းမဲ့ျပန္။
<အ႐ွင္ ဇဝန (ေမတၱာ႐ွင္) ေ႐ႊျပည္သာ ၏ ဝိပႆနာ>
႐ုပ္နာမ္
႐ုပ္နာမ္တရား၊ အစားစားတည္း၊ မ်ားႏွင့္မဆိုင္၊
ကိုယ္သာဆိုင္၍၊ ကိုယ္ပိုင္ျဖစ္ေသာ၊ ထိုသေဘာ၊
မွတ္ေလသဘာဝ လကၡဏာတည္း။
<အ႐ွင္ ဇနကာဘိဝံသ (ခ်မ္းေျမႚ ဆရာေတာ္) ၏ သဘာဝလကၡဏာ ႏွင့္ သာမညလကၡဏာ>

Posted by Nyan U

Saturday, March 19, 2011

ဓမၼသုတ [၁]


တရားဆိုတာ
သတၱဝၝကိုစ၊ ေမာဟက၊ မွတ္ၾကမသိတာ။
တရားဆိုတာ၊ နာရမွာ၊ နာမွသိေလမွာ။
သိပါေလမွ၊ က်င့္ပါရ၊ က်င့္မွျပင္ႏိုင္မွာ။
ျပင္ပါေလမွ၊ ေျပာင္းႏိုင္ရ၊ ေျပာင္းမွေကာင္းေလမွာ။
ေျပာင္းပါေလမွ၊ ေကာင္းေလရ၊ ေကာင္းမွတရားပါ။
မသိျမင္က၊ ျဖစ္ေပၞၾက၊ လည္ၾကပတ္ၾကမွာ။
မသိျမင္က၊ တြယ္တတ္ၾက၊ တြယ္ကေဘးျဖစ္မွာ။
မသိကပတ္၊ သိကျပတ္၊ ျပတ္မွေဘးကင္းမွာ။
သိရန္႐ႈရ၊ ႐ႈဉာဏ္မွ၊ သိရဉာဏ္ေပၞလာ။
သိရမည္မွာ၊ ႐ုပ္နာမ္သာ၊ သူငါမဟုတ္ပါ။
႐ုပ္နာမ္သိက၊ ျပယ္ၾကရ၊ ျပယ္ကလြတ္ေျမာက္မွာ။
ျပယ္ဆိုသည္မွာ၊ အဝိဇၨာ၊ တဏွာကုန္ကင္းတာ။
အဝိဇၨာတဏွာ၊ ကုန္ေလရွာ၊ ေအး႐ြာနိဗၺာန္ေရာက္ေလမွာ။
<ဦးပညာေဇာတ (ဓမၼဒူတ၊ ေတာင္စြန္း) ၏ ကမ႓ာအစ ႏွင့္ သတၱဝါအစ>

တရားနာသင့္ခ်ိန္
တရားေတာ္ျမတ္၊ က်င့္လိုလတ္၊ တရားနာသင့္ ခ်ိန္ခါမည္။
စိတ္ေတြလႈပ္ရွား၊ ပ်ံႚလြင့္ျငား၊ တရားနာသင့္ ခ်ိန္ခါမည္။
အမွန္အမွား၊ သိလိုလား၊ တရားနာသင့္ ခ်ိန္ခါမည္။
သံသယမ်ား၊ ကင္းလိုလား၊ တရားနာသင့္ ခ်ိန္ခါမည္။
အၾကံဆိုးမ်ား၊ လႊမ္းမိုးထား၊ တရားနာသင့္ ခ်ိန္ခါမည္။
အလုပ္အကိုင္မ်ား၊ အားခ်ိန္ကား၊ တရားနာသင့္ ခ်ိန္ခါမည္။
စိတ္ဆိုးေနျငား၊ ေဒါသပြါး၊ တရားနာသင့္ ခ်ိန္ခါမည္။
<ေဒါက္တာ အရွင္ပညိႆရ ၏ လြတ္လမ္းကိုရွာ တရားနာ တရားေတာ္>

Posted by ေအးဆက္

Saturday, March 12, 2011

ဓမၼသာကစၧာ (၂)


ျပည္နိဗၺာန္သို ့

အခါတစ္ပါး၌ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဂဂၤါ ျမစ္၏ ေျမာက္ဖ်ားတြင္ရွိေသာ ေကာသမၻီျမိဳ့အနီးတြင္ သီတင္းသုံးလ်က္ရိွသည္။ ၀ါဆို၀ါေခါင္ကာလျဖစ္၍ ျမစ္ကမ္းတြင္ ေရမ်ားျပည့္လွ်ံေနခ်ိန္ျဖစ္ သည္။ ျမတ္စြာဘုရားထံေမွာက္၌ ပရိႆတ္ေလးပါး စုံညီစြာရိွေနစဥ္ ျမစ္ညာဖက္မွ အလြန္
ၾကီးမားေသာ ကၽြန္းသားတုံးၾကီးတစ္တုံး ေမ်ာလာသည္ကို ဘုရားရွင္ ေတြ ့ျမင္ေတာ္မူသည္။ အႏွီကၽြန္းသားတုံးၾကီးကို အေၾကာင္းျပဳ ၍ ဘုရားရွင္ႏွင့္ ရဟန္းတစ္ပါးတို ့ ေဆြးေႏြးစကား   ေျပာၾကားၾကျခင္းျဖင့္ ေရာက္ရွိေနသူမ်ားအားလုံး တရားစကားနာၾကားခြင့္ ရခဲ့ၾကေလသည္။
ျမတ္စြာဘုရား__ရဟန္းတို ့ ျမစ္ညာကေမ်ာလာတဲ့ အလြန္ၾကီးမားေသာ ကၽြန္းသားတုံးၾကီးကို 
ျမင္ၾကရဲ့လား။
ပရိႆတ္__ ျမင္ၾကပါတယ္ဘုရား။
ျမတ္စြာဘုရား__ဒီကၽြန္းသားတံုးၾကီးဟာ အဂၤါရွစ္ခ်က္နဲ ့ ညီညြတ္ရင္ သမုဒၵရာထဲကိုေရာက္ 
မွာ ဧကန္မုခ်ေသခ်ာတယ္။
ရဟန္း__အဂၤါရွစ္ခ်က္ ဆိုတာ ဘယ္ဟာေတြပါလဲဘုရား။
ျမတ္စြာဘုရား__အကယ္၍ ဒီသစ္တုံးၾကီးဟာ () ဒီဖက္ကမ္းကို ကပ္မေနခဲ့ရင္ () ဟိုဖက္  
ကမ္းကိုလဲကပ္မေနခဲ့ရင္ () ေရလယ္ေခါင္ျမဳပ္မသြားခဲ့ရင္ () ကုန္းေပၚေသာင္ေပၚ  
မွာ တင္မေနခဲ့ရင္ () လူဆယ္ယူမခံခဲ့ရရင္ () နတ္ဘီလူးေတြ အဆယ္မခံခဲ့ရရင္  
() ၀ဲလွည့္ မခံခဲ့ရရင္ () အတြင္းပုပ္ေဆြးမသြားခဲ့ရင္ သမုဒၵရာထဲကို ဧကန္မုခ်  
ေရာက္လိမ့္မယ္။ အလားတူပဲ ဒီအဂၤါရွစ္ခ်က္နဲ ့ ညီေအာင္ေနႏိုင္သူဟာ နိဗၺာန္ကို 
မုခ်ေသခ်ာ ေရာက္မွာျဖစ္ တယ္။
ရဟန္း__'ဒီဖက္ကမ္း' ဆိုတာ ဘာပါလဲဘုရား။
ျမတ္စြာဘုရား__'ဒီဖက္ကမ္း' ဆိုတာ အတြင္းအာယတန ()ပါး ျဖစ္တယ္။ မ်က္စိ၊ နား၊ 
ႏွာေခါင္း၊ လ်ာ၊ ကိုယ္၊ စိတ္ ဆိုတဲ့ခႏၶာကိုယ္တြင္းမွာ ျဖစ္တဲ့ အာယတနေတြပဲ။
ရဟန္း__'ကပ္' ဆိုတာက ဘာပါလဲဘုရား။
ျမတ္စြာဘုရား__'ကပ္' ဆိုတာက ဒီအတြင္း အာယတနေတြကိုသေဘာက် ႏွစ္သက္ရင္ 
ေလာဘနဲ ့ကပ္တာျဖစ္တယ္၊ မႏွစ္သက္ရင္ေဒါသနဲ ့ ကပ္တာျဖစ္တယ္၊ ဒါဆို  
နိဗၺာန္ကို မေရာက္ႏိုင္ေတာ့ဘူး။
ရဟန္း__'ဟိုဖက္ကမ္း' ဆိုတာ ဘယ္လိုဟာပါလဲဘုရား။
ျမတ္စြာဘုရား__'ဟိုဖက္ကမ္း' ဆိုတာ အျပင္အာယတန()ပါးကို ဆိုလိုတယ္။ အဆင္း၊
အနံ့၊ အသံ၊ အရသာ၊ အေတြ ့အထိ၊ သေဘာ စတာေတြပဲ။ ဒါေတြကို တပ္မက္ေမာ 
ရင္ နိဗၺာန္ ကို မေရာက္ႏုိင္ေတာ့ဘူး။
ရဟန္း__'ေရလယ္ေခါင္ျမဳပ္' ဆိုတာ ဘယ္လိုတုန္းဘုရား။
ျမတ္စြာဘုရား__'ေရလယ္ေခါင္ျမဳပ္' ဆိုတာ အလြန္တပ္မက္ေမာတဲ့ ေလာဘတဏွာကို ေခၚ
တယ္။ သာမည တပ္မက္ေမာတာမဟုတ္ဘူး၊ အာရုံတစ္ခုကို မရမေနစြဲလန္းတပ္မက္  
တဲ့ တဏွာျဖစ္ရင္ နိဗၺာန္ကို ေရာက္ဖို ့ေ၀းျပီ။
ရဟန္း__'ကုန္းေပၚေသာင္ေပၚတင္' ဆိုတာ ဘာပါလဲဘုရား။
ျမတ္စြာဘုရား__'ကုန္းေပၚေသာင္ေပၚတင္' ဆိုတာ က 'ငါဆိုမွငါ' ဆိုတဲ့ မာနကိုဆိုလိုတာပဲ။ 
မာနၾကီးရင္ နိဗၺာန္ကို မရႏုိင္ေတာ့ဘူး။
ရဟန္း__'လူအဆယ္ခံရတယ္' ဆိုတာ ဘယ္လိုတုန္းဘုရား။
ျမတ္စြာဘုရား__'လူအဆယ္ခံရတယ္' ဆိုတာက ဒီေလာကမွာ တခ်ိဳ ့ရဟန္းေတြဟာ ရဟန္း 
ကိစၥျဖစ္တဲ့ စာသင္ၾကားျခင္းနဲ ့ တရားအားထုတ္ျခင္းေတြကို မလုပ္ၾကဘဲ လူေတြနဲ ့
ေရာေရာ ေႏွာေႏွာေနျပီး လူမႈကိစၥေတြနဲ ့ပဲ အခ်ိန္ကုန္ေနတာကို ဆိုလိုတယ္။  
အဲဒါေၾကာင့္ နိဗၺာန္ကို မရႏုိင္ၾကျပန္ဘူး။
ရဟန္း__'နတ္ဘီလူးေတြအဆယ္ခံရတယ္' ဆိုတာက ဘယ္လိုပါလဲဘုရား။
ျမတ္စြာဘုရား__'နတ္ဘီလူးေတြအဆယ္ခံရတယ္' ဆိုတာက ဒီေလာကမွာ တခ်ိဳ ့ပုဂၢိဳလ္ေတြ 
ဟာ သီလေဆာက္တည္ျခင္း၊ ျမင့္ျမတ္ေသာ အက်င့္မ်ားက်င့္ျခင္း စတဲ့ကုသိုလ္ 
ေကာင္းမႈ ေတြ ျပဳလုပ္ၾကတယ္။ ဒီကုသိုလ္ေကာင္းမႈေၾကာင့္ ေနာင္ဘ၀မွာ သိၾကား  
မင္း၊ နတ္သား၊ သိၾကားမင္းမိဖုရား၊ နတ္သမီးစသည္ျဖစ္ပါရေစလို ့ ဆုေတာင္းမွားခဲ့  
ၾကတယ္။ သူတို ့ျပဳခဲ့သမ်ွ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ ေတြဟာနတ္ဘ၀ျဖစ္ဖို ့နဲ ့ပဲ အားကုန္  
သြားလို ့ နိဗၺာန္ကိုေရာက္ေအာင္မပို့့ႏုိင္ေတာ့ဘူး။ ေရထဲမွာ သစ္ေမႊးတုံးေတြ ေမ်ာပါ
လာရင္ နတ္ဘီလူးေတြက ဆယ္ယူျပီး သူတို့့ဗိမာန္မွာ ထားတတ္ၾကတယ္။ ဒီသစ္ေမႊး 
တုံးဟာ သမုဒၵရာထဲကို မေရာက္ႏုိင္ေတာ့သလို ျဖစ္တာကို 'နတ္ဘီလူးေတြအဆယ္ခံ 
ရတယ္' လို ့ ဆိုိုလိုတာျဖစ္တယ္။
ရဟန္း__'၀ဲအလွည့္ခံရတယ္' ဆိုိုတာ ဘယ္လိုတုန္းဘုရား။
ျမတ္စြာဘုရား__'၀ဲအလွည့္ခံရတယ္' ဆိုတာက ငါးပါးကုန္ေသာ ကာမဂုဏ္ေတြျဖစ္တဲ့ ရူပါရုံ၊  
ဂႏၶာရုံ၊ သဒၵါရုံ၊ ရသာရုံ၊ ေဖါ႒ဗၺာရုံ တို ့ကိုဆိုလိုတယ္။ ဒီအာရုံငါးပါး အေႏွာင္အဖြဲ ့ 
ၾကားမွာ အခ်ိန္ကုန္ေနရင္ ၀ဲအလွည့္ခံရျပီ၊ နိဗၺာန္ကို မေရာက္ႏုိင္ေတာ့ဘူး။
ရဟန္း__'အတြင္းပုပ္' ဆိုတာ ဘာပါလဲဘုရား။
ျမတ္စြာဘုရား__သစ္တုံးဟာ အတြင္းပိုင္းေတြ ပုပ္ေဆြးသြားရင္ တစစီ ပ်က္စီးသြားျပီး ပင္ 
လယ္သမုဒၵရာထဲကို မေရာက္ႏိုင္ေတာ့ဘူး၊ အဲဒီလိုပဲ ဒီေလာကမွာ တခ်ိဳ ့က သီလမရွိ
ၾကဘူး၊ သီလပ်က္ျပီဆိုရင္ မစင္ၾကယ္တဲ့အေလ်ာက္ အယူမွားေတြ ျဖစ္ကုန္ၾကတယ္၊  
သီလပ်က္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ကို အတြင္းပုပ္လို ့ေခၚတယ္။ အတြင္းပုပ္ေဆြးသြားတဲ့ သစ္တုံး  
ဟာ လွိဳင္းေရနဲ ့ပ်က္စီး သြားသလို သီလပ်က္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ဟာလဲ အပါယ္ေလးဘုံကို  
ေရာက္ၾကရတယ္။ နိဗၺာန္ကို ဘယ္လိုနည္းနဲ ့မွ မေရာက္ေတာ့ဘူး။ ဒီအဂၤါရွစ္ခ်က္နဲ ့ 
ညီေအာင္ အားထုတ္ၾကမယ္ဆိုရင္ ၀ိပႆနာဥာဏ္ သမၼာဒိ႒ိက သင္တို ့ကို နိဗၺာန္  
ေရာက္ေအာင္ တြန္းပို ့ေပးမွာ ျဖစ္တယ္၊ မေမ့မေလ်ာ့ အားထုတ္ၾကေပေတာ့။
ပရိႆတ္__မွန္လွပါဘုရား။
သာဓု သာဓု သာဓု

Posted by ေအးဆက္

Saturday, March 5, 2011

ေထရဝါဒ ဓမၼအသံစု (၁၀)

ကိုယ့္ကိုယ္ကိုမ်ား ခ်စ္ပါရဲ ့လား / အရွင္ ပညာေဇာတ (ေတာင္စြန္း၊ ဓမၼဒူတ) စစ္ကိုင္း၊1358 (B.E.)
မိမိကိုယ္မိမိ မည္သို ့ခ်စ္ရမည့္အေၾကာင္း၊ အႏၲရာယ္ေလးမ်ိဳး၊ ကံႏွင့္၀ိပါက္စသည္တိုႛကို  ဟာၾကားထားျပီး ေကာင္းမႈမ်ားကို ျပဳလုပ္ၾကျပီး မေကာင္းမႈတို ့ကို ေရွာင္ ၾကဥ္ၾကရန္ တိုက္တြန္းေဟာၾကားထားသည္။ <Dhammadownload Mp3 Disc 03: 04>
ေက်ာင္းလွဴဒါန္းရ က်ိဳးဖလ / အရွင္ ပညာေဇာတ (ေတာင္စြန္း၊ ဓမၼဒူတ)က်ဳံေပ်ာ္၊ 1357 (B.E.)
ေက်ာင္းေလးမ်ိဳးႏွင့္ ေက်ာင္းလွဴဒါန္းရျခင္း၏အက်ိဳးကိုဥပမာဇာတ္ေၾကာင္းျဖင့္ရွင္းလင္း     
 ဟာၾကားထားသည္။ <Dhammadownload Mp3 Disc 03: 03>
ခႏၶာ၀န္ထမ္း / ေဒါက္တာ အရွင္ ပညိႆရ (ဓမၼဒူတ) ပဲခူး၊ Aug 1, 2006.
၀ိပႆနာတရား အားထုတ္ရျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္းကို ရွင္းလင္းထားသည္။ ထို ့ျပင္၊ 
"ဘာရသုတၱန္" လာ ခႏၶာငါးပါး၊ ခႏၶာ၀န္ထုပ္ကို ထမ္းေဆာင္ထားရေသာဆင္းရဲ၊ သတၱ၀ါမ်ား 
ခႏၶာ ရရိွေၾကာင္း၊ တဏွာပယ္သတ္ျခင္း၊ ခ်မ္းသာျခင္းႏွင့္ ဆင္းရဲျခင္း စသည္တို ့ကိုလည္း စုံလင္စြာေဟာၾကားထားသည္။ <Dhammadownload 028>
တစ္ၾကိမ္လွဴရ ျမတ္ဒါန / ေဒါက္တာ အရွင္ ပညိႆရ (ဓမၼဒူတ) ပဲခူး၊ Apr 7, 2006.
စိတ္ထားေကာင္းျဖင့္ ဒါနျပဳေရး၊ ဒါနအထေျမာက္ရန္ လိုအပ္ခ်က္မ်ားႏွင့္အက်ိဳးေက်းဇူး 
အမ်ိဳးမ်ိဳး တို ့ကို အစာငတ္မြတ္ေခါင္းပါးျခင္းေဘးဒုကၡႏွင့္ ၾကံဳေနခိုက္ မိမိတို ့၏အသားကို 
ဆြမ္းအလွဴအျဖစ္ ဖန္တီးလွဴဒါန္းရန္ အသီးသီးၾကံစည္ၾကသည့္ ဇနီးေမာင္ႏွံႏွစ္ဦးတို ့၏ အေၾကာင္းျဖစ္ေသာ"ဝတၱဳလပဗၺတ" ဇာတ္ေၾကာင္းဥပမာ ျပလ်က္ ေဟာၾကားထားသည္။  <Dhammadownload 015>
နဴးညံ့ေသာ၊ သိမ္ေမြ ့ေသာ၊ အားၾကီးေသာ / ဦးသုမဂၤလ (ဒယ္အိုိးဆရာေတာ္)ကန္ႀကီးေထာင့္၊  
Jan 22, 2009.
ဓမၼသည္ နဴးညံ့ သိမ္ေမြ ့ေၾကာင္း၊ ဘာသာတရား ကိုင္းရွိဳင္းသူမ်ားသည္ မိမိတို ့ နည္းတူ
ျဖစ္ေစရန္ တစ္ပါးသူမ်ားအား တိုက္တြန္းၾကပုံကို "သု၀ဏၰမိဂဇာတက" နမူနာျပလ်က္
ေဟာၾကားထားျပီး သာသနာ၏ မွတ္တိုင္ေလးရပ္ကိုလည္း ညႊန္ျပ ထားသည္။ 
ပကတိေျမြႏွင့္ တိုက္ေျမြဥပမာျပ အလုပ္ေပးတရားေတာ္ / ဦးဝိမလ (မိုးကုတ္ဆရာေတာ္) [ခုနွစ္မရိွ]
မဂၢင္ငါးပါးျဖင့္ ခႏၶာဥာဏ္ေရာက္ မျပတ္မလပ္ ေစာင့္၍ရွဳၾကည့္လ်ွင္ ခႏၶာက အနိစၥကို ေဖၞျပ 
မည့္အေၾကာင္း ရွင္းလင္းေဟာၾကားထားသည္။ <Dhammadownload အလုပ္ေပး (): 03>
မွာတမ္းေတာ္ / ဦးသုမဂၤလ (ဒယ္အိုိးဆရာေတာ္) မႏၲေလး၊ Aug 12, 2006.
သာသနာႏွင့္ ေတြ ့ၾကဳံရျခင္း၏ တန္ဖိုး၊ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္တရား၊ တဏွာႏွင့္ေ၀ဒနာ အဆက္
အစပ္ကို ဥာဏ္ျဖင့္ျဖတ္ေတာက္ပစ္ရန္ စသည္တို ့ကို ေဟာၾကားထားသည္။  
၀ိပႆနာေယာဂီ ေလးမ်ိဳးတရားေတာ္ / ဦးဝိမလ (မိုးကုတ္ဆရာေတာ္)အမရပူရ၊ Oct 11, 1957.
၀ိပႆနာေယာဂီ အမ်ိဳးအစား ခြဲျခားျပျခင္း၊ ယခုဘ၀တြင္ နိဗၺာန္ကို ျမင္နိဳင္သူမ်ား ႏွင့္ ၀ိပႆနာက်င့္စဥ္တို ့ကို ေဟာၾကားထားသည္။ <Dhammadownload Mp3 Disc 03: 11>
အတၱေျခာက္မ်ိဳး တရားေတာ္ / အရွင္ ဇနကာဘိဝံသ (ခ်မ္းေျမ႕ဆရာေတာ္) ရန္ကုန္၊ Aug 27, 2001.
အတၱ၏အဓိပၸါယ္ႏွင့္ ေျခာက္မ်ိဳးေသာ အတၱတို ့ကို ျပည့္စုံစြာ ရွင္းလင္းေဟာၾကားထားသည္။ <Dhammadownload Mp3 Disc 03: 03>
အတၱဒိ႒ိႏွင့္ သကၠာယဒိ႒ိ တရားေတာ္ / အရွင္ ဇနကာဘိဝံသ (ခ်မ္းေျမ႕ဆရာေတာ္)ရန္ကုန္၊ 
[ခုနွစ္မရိွ]
သတိပ႒ာန္ က်င့္ၾကံအားထုတ္ျခင္း၏ အက်ိဳးတရားမ်ား၊ ကိေလသာဆယ္ပါး၊ အတၱဒိ႒ိႏွင့္
သကၠာယဒိ႒ိ ပယ္သတ္ျခင္း စသည္တို ့ကို ေဟာၾကားထားသည္။<Dhammadownload Mp3  Disc 03: 04>


Posted by  ဉာဏ္ဦး၊ ေအးဆက္